Liity jäseneksi

Tule mukaan päihdelääketieteen yhdistykseen.

Jäsenet saavat ajankohtaisia tiedotteita ja halvemman osallistumismaksun päihdelääketieteen päiville. Lisäksi on vuosittain vaihtuvia jäsenetuja kuten yhdistyksen myöntämät apurahat. Jäsenille avoin yhdistyksen vuosikokous järjestään vuosittain toukokuussa.

Jäsenyys avaa uusia mahdollisuuksia päästä vaikuttamaan, esim. hallitustehtävissä ja koulutusvaliokunnassa. Yhdistys voi hyväksyä varsinaiseksi jäsenekseen päihdelääketieteen alalla toimivan laillistetun lääkärin tai lääketieteen kandidaatin tai muun sosiaali- ja terveysalan koulutuksen saaneen henkilön. Yhdistyksen hallitus päättää uusista jäsenistä hallitukselle osoitettujen hakemusten perusteella.

Jäsenmaksu on 50 euroa vuodessa. Lääketieteen opiskelijoille, sairaanhoitajaopiskelijoille ja eläkeläisille jäsenyys on maksuton.

Jäsenmaksu laskutetaan sähköpostitse vuosittain maaliskuussa.
⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠
OBS!! Muista liittää jäsenmaksu veroilmoitukseesi tulonhankkimisvähennyksenä.

Jäsenhakemus

Tähdellä merkityt ovat pakollisia